Túrázunk, motorozunk!

Egy oldal, ami a barátságról és a motorozásról szól!!! Összeköti azokat az embereket, akiket először csak egy életforma, majd később a barátság is összeköt...

Alpesi túra képalbum

A csapat tagjai!

Új csapat tagunk!

Várható időjárás

Naptár

szeptember 2017
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Friss topikok

  • szemijoe: Sziasztok!!! Mindenkinek, aki olvas bennünket! Sajnos lassan jön a havas, jeges őszi-téli időszak... (2010.11.08. 14:00) Rövid bejegyzés.
  • Koeman: Remélem hamar eljön a jó idő és akkor mehetünk is :) (2010.05.17. 20:56) Régi barátságot élesztet fel egy közös motoros túra!
  • szemijoe: 1/2010-es túránk idejét annyiban pontosítanám, hogy többen jeleztétek, hogy az óriási tömeg, meg m... (2010.03.22. 18:16) AZ első túra pontosabban.
  • szemijoe: Az első menésünkkel kapcsolatban van egy hiba a tervezett térképen, ugyanis visszafelé nem Szob-ná... (2010.03.14. 09:45) Első túránk 2010-ben!
  • szemijoe: Sziasztok!! A közös emil-váltás alapján a motorkiállításra 2010.március 20-án mennénk, szombaton 1... (2010.03.14. 09:38) Motor kiállítás 2010, Budapest

"Hét határon át !"

Koeman 2011.01.29. 22:25

avagy

10 nap nagybetűs MOTOROZÁS

(Osztrák és  Olasz, svájci és francia Alpok, egy kis Dolomitok,  Comói-tó, Bled, - ja és két mini állam -  Monaco és San Marino)

 

3. rész. „Esztergomból  a Grossglocknerre”

 

        Végre elérkezett az indulás napja, amit napok, hetek óta vártunk már. Reggel mindhárman korán keltünk, szó nélkül tette a dolgát mindenki. Gyors reggeli és a garázsban már indulásra kész motorok előhalászása következett. Az időt hiába kémleltük napokkal előtte, szinte törvényszerű, ha szabadtéri programra készülsz - sátrazni, motorozni, pecázni,-  már az első félórában sz…-á ázol.     

 

        Annyiban volt szerencsénk, hogy valóban jól felkészültünk a felszerelésekkel, szinte mindenünk vízhatlanul becsomagolva, még akár vízmosáson is átkelhettünk volna. Gyors búcsú az itthon maradt családtagoktól, hiszen ők reggel 7-kor már munkába vagy iskolába indultak, így nagy pátyolgatásra nem is lett volna idő. A csomagokat, dobozokat rögzítettük, majd jól megrángatva ellenőriztük, hogy minden helyén van-e, puszi-puszi és motorra!

 

A teljes bejegyzés olvasásához katt ide!

Szólj hozzá!

"Hét határon át !"

Koeman 2011.01.11. 16:45

avagy

 

10 nap nagybetűs MOTOROZÁS

 

 

 (Osztrák és  Olasz, svájci és francia Alpok, egy kis Dolomitok,

Comói-tó, Bled, - ja és két mini állam -  Monaco és San Marino)

 

 

2. rész   0. nap  „és ami még előtte volt”

 

 

   Az ötlet még akkor pattant ki az agyunkból, amikor 25 éves érettségi találkozónkon, HP (nem nyomtató márka) kóstolgatás közben - a többségében már negyvenhárom-négy körüliek - ,  azaz a „csapat” elhatározta, hogy egy évben egyszer csinálunk egy motoros összejövetelt, csak úgy,valamerre az országban. Nem is a motor, a teljesítmény a fontos, hanem az, hogy huszonév múltán is kíváncsiak vagyunk egymásra, ezért mindegy, hogy robogóval, autóval, motorral vagy csak utasként jönnek velünk társaink.

 

A folytatásért kattints ide!

Szólj hozzá!

„Hét határon át !”

Koeman 2011.01.04. 23:16

avagy

10 nap nagybetűs MOTOROZÁS

(Osztrák és  Olasz, svájci és francia Alpok, egy kis Dolomitok,  Comói-tó, Bled, - ja és két mini állam -  Monaco és San Marino)

 

1. rész. Valamikor réges - régen ……     


Egyszer volt, hol nem volt,”… talán így is kezdhetném, a mi kis csapatunk történetét, de a meseszerűnek indult ötletből, cseppet sem meseszerű megvalósítás következett.

 

A teljes bejegyzés olvasásához katt ide!

Szólj hozzá!

Az elmúlt évből....

Koeman 2011.01.03. 17:28

Sajnos a nagyon sok munka, illetve építkezés miatt semmi időm sem volt a honlapra.

Igyekszem ezen változtatni majd.

A tavalyi évben Szemiék voltak egy alpesi túrán, aminek beszámolója is meglesz, most felteszek egy kis előzetest aztán folytatom hamarosan.

A feltett beszámoló Szemitől van! (sajnos én nem tudtam rész venni a túrán)

Tehát:

2010-es " Nagy " Túránk!!

(Az elkészült beszámolót a 2010. szeptember 09-18-ig tartott túrájukról folyamatosan feltöltöm majd.)
Csak néhány adat:
 
*   8 ország, küztük 2 miniállam, Monaco és San Marinó!
*  10 nap, 9 éjszaka,
*   8 nap verőfényes napsütés 1, +1/2 nap szakadó eső
*   3 motor, 4 résztvevő,
*   3870 km. megtett km.
*   2760 m-en motorral
*   a 2 legnagyobb motorosparadicsom: Glockner, Stelvió
*   3 olasz Tó!
*   2 tenger
*   ja és egy F1 pályázás!!

Szólj hozzá!

Rövid bejegyzés.

Koeman 2010.06.13. 13:10

Amióta nem írtam bejegyzést, azért volt pár gurulás.

Az egyik két héttel ezelőtt, amikor Komárom - Majk - Balatonalmádi - Csesznek - Komárom útvonalon elmentünk négy motorral; Márky, Gábor és párja, Zoli és párja, Én és Erika kerülni egyet. Nagyon jó időnk volt akkor is.

A legutóbbi pedig most pénteken, bár akkor csak Erikával mentünk. Komárom - Majk - Velencei tó körbe - Zsámbék - Bicske - Tatabánya - Komárom volt az útvonalunk. Ez kb. 240km volt, kényelmesen tempóban. Most előszőr megmértem a motor fogyasztását is. Ez alatt a túra alatt 5,2l/100km-re jött ki, ami szerintem telesen rendben van.

Hát ennyirt szerettem volna egyelőre.

A további túrák tervezés alatt vannak. Terv van ezer :)

További szép napot, széles utat, gumifákat :)

1 komment

Egy gyorsan összehozott gurulás!

Koeman 2010.05.24. 20:44

Ma mivel szép idő volt, mindenképpen szerettem volna kerülni egyet valamerre.
Akikel megbeszéltem eredetileg, azok nem érte rá, így felkerestem egy másik ismerőst, hogy van e kedve gurulni egyet. Szerencsémre Ádám ráért és kedve is volt hozzá és még az egyik haverja is eljött velünk.

14 órakkor indultunk a komáromi gokart pályától.
Az eredeti terv az volt, hogy tata - környe felé megyünk aztán majd szépen hazafele. Nah mire indultunk addigra már székesfehérvár is a terv része lett.
Nagyon jót mentünk, Szerintem éppen a megfelelő tempóban, nagyon szép időben!
Aztán egy pihenőnél megbeszéltük, hogy merre tovább pontosan. Az uticél Csesznek lett. Mikor ideértük megbeszéltük, hogy mindenki külön-külön megy két-három fel-le utat, hogy egy kicsit döntögessük a vasakat.
Ezután megbeszéltük az eddigi élményeinket egy-egy üditőt elfogyasztva közben.
Ezután elindultunk hazafelé.
Jó volt megismerni egy kicsit jobban őket és minden rendben volt motorozás közben. Jó tempóban egy kellemes túrát tettünk. Hosszabb lett, mint ahogyan az elején gondoltuk volna, de szerintem senki sem bánja utólag.

18:45-re érkeztünk vissza a kiindulási pontunkhoz.


Remélem, hogy lesz még alkalom együtt motorozni!
Az útvonalunk a következő volt:

Szólj hozzá!

Szemi és Dani a Balaton körül!

Koeman 2010.05.12. 20:22

A napokban vettem fel a kapcsolatot régi ismerős-barátommal Danival, akivel a 80’-as években mind az iskolában mind a sport terén is társak, csapattagok voltunk. Legalább 5 x nyertünk csapat országos bajnokságot légpuska 40 lövéses versenyszámban. Az újratalálkozás apropója, hogy Daniék esztergomi üzlete előtt egy igen vérmes kis vadmacska, egy 1000-es Aprilia Falco volt letámasztva.

A részletes beszámolót ide kattintva olvashatod!

Szólj hozzá!

Végre Kékes túra!!!

Koeman 2010.05.11. 18:04

Elsején megvolt a Kékes túránk!

Igaz, sajnos 4-en voltunk 3 motorral, illetve a kékesre én nem is jutottam el.

Elsején reggel Márky, Szemi, Anikó 9 körül indultak el Esztergomból a képen látható útvonalon.

 

Komárom - Esztergom - Párkány - Letkés - Ipolyvece - Szécsény - Hollokő - Pászó - Jobbágyi - Gyöngyös - Abasár - Mátrafüred - Kékestető - Mátraszentimre - Pásztó - Szirák - Balassagyarmat - Bernecebaráti - Salka - Esztergom - Komárom

Én mivel éjszakás voltam, így reggel nem tudtam velük elindulni, ezért utánnuk mentem.

Dél körül indultam, ha jól emlékszem. Gps feltöltve, indulás!

Nem tudtam pontosan hol találkozok majd velük, de mivel az útvonalat gondoltam tudom, így elindultam.

Nem is volt semmi probléma, az okos gps mondta merre menjek én meg haladtam szépen.

Megírtam nekik, hogy Verőcén találkozzunk, mert úgy számoltam, hogy ott találkozhatunk.

Semmi gond nem is volt, elértem szépen Verőcére, onnan hívtam őket merre vannak. Nah akkor még csak a Kékestetőn voltak. Szemivel megbeszéltem, hogy Szirákon találkozunk, mert az kb. fél úton van köztünk.

Minden OK gondoltam! Gpsbe Szirák benne indulok. Gpsre hallgatva haladtam. Gps utolsó információja számomra menj egyenesen, azt nem hallottam (mivel nincsen Gps tartóm, így a kabátomban volt és a fülesét használtam), pontosan mennyit! Hát mentem. Lassan eltelt az az idő, hogy ár igencsak Szirákon kellett volna lennem. Gps semmit nem mond, az útvonalat nem tudtam, furcsa érzésem lett mikor beértem Balassagyarmatra!

Megálltam megnéztem a Gps-t és hát szépen halkan lemerült! Mint utólag kiderült Bercelen kellett volna elkanyarodnom Szirák felé, de hát én mentem egyenesen. Pár kedves és segítőkész rendőrtől sikerült megtudnom a visszavezető utat, így bár késéssel ugyan, de megérkeztem Szirák határára, ahol éppen szembe jöttek Szemiék.

Innentől együtt motoroztunk (én ismét Ballassagyarmat felé)!

Ez volt az én útvonalam:

 

Komárom - Iza - Letkés - Szob - Verőce - Galgaguta - Bercel - Mohora - Balasagyarmat - Mohora - Bercel - Vanyarc - Szirák - Vanyarc - Bercel - Magyarnándor - Balassagyarmat - Vámosmikola - Letkés - Esztergom - Lábatla - Komárom

Az egész túra szerintem nagyon jól sikerült. Az utakkal kapcsolatban csak annyit, hogy minden nagy-nagyon jó szakasz után jött egy nagyon-nagyon rossz szakasz Bercel környékén. Igen méretes lyukak voltak, amire figyelni kellett. Amúgy nagyon szép szakaszokon haladtunk.

Eléggé elfáradtam a nap végére, nem tudom a többiek hogy éreztek.

Márkynak, aki Komáromból indult a túra 474km volt. Szemiéknek Komárom - Esztergom, illetve Esztergom-Komárom távolsággal kevesebb.

Nekem az útvonal hossza 374km volt. Bár én nem álltam meg sehol sem csak Esztergomban hazafelé mikor elbúcsúztunk Szemiéktől.

Remélem hamarosan megint el tudunk menni egy túrára.

Pár kép még amit Szemitől kaptam:

Márky és Anikó Esztergomban

 

Szemi és Márky

 

 

Anikó, Szemi és Márky Kékestetőn

Márky, Szemi és Joci Balassagyarmaton

Szólj hozzá!

Motorosok a buszsávban!

Koeman 2010.04.26. 17:08

Ugye ebben az évben már közlekedhetünk motorral a buszsávban.

Erről megnézhettek egy videót itt a sportmotor oldalán.

Érdekes és tanulságos.

Érdemes megnézni.

Szólj hozzá!

Komárom - Szentendre

Koeman 2010.04.21. 14:34

Vasárnap mivel jó idő volt terveztünk egy kis túrázást.

Ez még mindig nem a Kékes túránk volt (amit egyébként a hétvégére tervezgetünk).

Nagyon jó időben indultunk vasárnap 13 óra után Komáromból Esztergomba, ahol Szemiék csatlakoztak hozzánk.

Az útvonal a következő volt:

Komárom - Neszmély - Esztergom - Dunabogdány - Szentendre - Göd - Vác - Kismaros - Zebegény - Esztergom - Neszmély - Komárom

18 óra körül érkeztünk vissza Komáromba. Az útvonal hossza kb. 230km volt.

Egy pihenőt iktattunk be Szentendrén, ahol megnéztük a Fő teret.

Nagyon jó minőségű útakon mentünk Esztergomtól és nagyon kellemes időnk is volt.

Remélem egyre több ilen gurulásról számolhatok majd be.

További szép napot, széles utat, gumifákat...

 

Szólj hozzá!

A rossz idő miatt...

Koeman 2010.04.12. 12:17

A nem éppen barátságos időjárás miatt még mindig nem valósúlt meg a "Kékes túránk"!

Sajnos!

Remélhetőleg hamarosan lesz olyan idő, hogy el tudjunk menni végre egy hosszabb túrára.

Addig is motortakarítás és felkészülés :)

Szebb napokat mindenkinek!

Üdv!

Szólj hozzá!

Oldal fejlesztések...

Koeman 2010.04.05. 18:11

Nos! A rossz időre való tekintettel pár dolgot változtattam az oldalon.

A színeket és a képeket nem említem hiszen mindenki látja, aki eddig is követte az oldalt.

Viszont jobb oldalon találhattok egy kétnapos időjárás előrejelzést, ami szerintem nagyon jó.

Ezen kívül szintén a jobb oldalon a csapattagok menüben meg lehet majd tekinteni a tagok bemutatkozását, ami fent lesz amint megkapom tőlük :)

 

Ha valakinek van ötlete, amivel szebbé, jobbá és érdekesebbé lehet tenni az oldalt, akkor írjon bátran.

Illetve várjuk azok jelentkezését, akik esetleg szeretnének velünk túrázni, megismerkedni.

 

Üdv: J.

Szólj hozzá!

2010. 03. 28. Csesznek - Zirc

Koeman 2010.03.28. 22:01

A mai napon megtettünk egy rövidebb távot, készülődvén a kékes túrára.

Kocs központjában volt a találkozó, majd innen mentünk Csesznekre a várhoz, illetve  Zircre, ahol minden erre vezető utunk során elfogyasztunk egy hamburgert :)

Az útvonalunk tehát: Kocs - Kisbér - Réde - Csesznek - Zirc, majd ezen az útvonalon vissza Kisbérig, mert innen mindenki ment hazafele.

A táv nem volt igazán sok, de az igen szeles időben egy nagyon jó kis túrát tettünk.

Az útvonal terv az esztergomi csapattagoktól indulva:

A - Esztergom

B - Tarján

C - Tata

D - Kocs

E - Kisbér

F - Csesznek

G - Zirc

H - Lázi

I - Környe

J - Tata

K - Tarján

L - Tát

M - Esztergom

Összesen 267km, ami kb. 5 óra 10 perc

Két kép a mai napról:

 

Szólj hozzá!

Változás a kékes túrával kapcsolatban.

Koeman 2010.03.28. 21:47

A 2010 húsvétjára tervezett kékes túránkat egy héttel későbbre toljuk.

Tehát a tervezett időpont 2010. 04. 10. Az indulási időpont még nincs meg.

Várjuk azok jelentkezését, akik esetleg érdeklődnek a túra iránt.

Jó hetet mindenkinek, remélem mindenki motorozott a hétvégén :)

Üdv. J.

Szólj hozzá!

Pár új kép...

Koeman 2010.03.26. 18:50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fent a két Bandita, lent Márky és Joci!

Szólj hozzá!

Ez a kedvencem....

Koeman 2010.03.25. 21:13


szólj hozzá: Motoros véna!

Szólj hozzá!

Videó szezonkezdés előtt!

Koeman 2010.03.25. 19:07

Szólj hozzá!

Az első közös gurulás!

Koeman 2010.03.19. 20:33

Ma délután találkoztunk hárman és megtettük az idei év első közös kilométereit!

Esztergomban találkoztunk és Szemi helyi ismeretsége révén elmentünk egy kis kanyarvadászatra. Az út folyamán "átgurultam" a motorral a 2000km-t.

További szép estét és további sok-sok km-t kívánok!

J.

Szólj hozzá!

A Suzuki Bandit!

Koeman 2010.03.17. 18:06

A Suzuki Bandit egy standard („sport-standard”) utcai motorkerékpár a Suzukitól.

A típust a következő modellekben gyártották:

  • GSF250 250cc hengerűrtartalmú motorral
  • GSF400 400cc hengerűrtartalmú motorral
  • GSF600N/GSF600S 599cc hengerűrtartalmú motorral(1995-2004 között gyártva)
  • GSF650N/GSF650S 656cc hengerűrtartalmú motorral(2005-től gyártva)
  • GSF750 748cc hengerűrtartalmú motorral(1996-1999 között gyártva)
  • GSF1200/GSF1200S 1157cc hengerűrtartalmú motorral(1996-tól gyártva)
  • GSF1250/GSF1250 ABS 1255cc hengerűrtartalmú motorral(2007-től gyártva)

Mindegyik változat motorja soros elrendezésű, 4-hengeres, 16-szelepes DOHC motor. A 600, 650, 750 és 1200 modellek a gyártó SACS (Suzuki Advanced Cooling System) rendszerét alkalmazzák, mely az olaj- és léghűtést kombinálja. A 600-as modell motorja azonos a Suzuki GSX-F 600 modell motorjával, amit újrahangoltak hogy a középső fordulatszám-tartományban nagyobb teljesítmény adjon le. Az 1200-as modell motorja ezzel szemben egy megnövelt hengerűrtartalmú GSX-R 1100 motor. A 250 és 400-as modellek vízhűtéssel rendelkeznek.

A 2007-es modellévre a Suzuki lecserélte a már korosnak számító, a GSX-R-ből fejlesztett motort, egy új, benzinbefecskendezéses, folyadékhűtéses motort vezetve be a régi helyett. Ennek köszönhetően mind a 650, mind az 1250-es modellek megfelelnek az euro-3 károsanyag-kibocsátási előírásoknak.

Az 'S' jelzésű modelleket gyárilag szélvédő fejidommal, és a 2000-es modellévtől kezdve kettős fényszóróval látják el. Az 'N' modell egy idomok nélküli naked bike, hagyományos fényszóróval.

A Bandit típusokat hagyományosan „huligán-motor”-nak tartják, alacsony áruknak, muscle bike-kinézetüknek és rendkívüli forgatónyomatékuknak köszönhetően (ez leginkább az 1200-as modellre vonatkozik). Mindazonáltal a gyártó az utóbbi időben történt változtatásainak köszönhetően a motorkerékpár egy modernebb, áramvonalasabb jelleget öltött, amely inkább a sport touring kategória irányába mozdítja el. Ennek ellenére az 1200-as továbbra is népszerű a stunt rider-ek (közönség előtt fellépő, a motorjukkal extrém figurákat bemutató pilóták) és az egykerekező-iskolák között.

J.

Szólj hozzá!

AZ első túra pontosabban.

Koeman 2010.03.16. 17:13

A szezon első túrájának a pontosítása folyamatban van.
Lentebb olvashattátok a túra útvonalát, most már van egy időpontokkal kiegészített terv.

A tervezett időpont 2010 húsvét valamelyik napja.


Az indulás Esztergomból 9:30 - kb 11 óra Bgyarmat - 11:30 Hollókő - 12:30 Kékestető - 13:00 indulás (ebéd 13:30 - 14:00) - 15:00 hazaindulás - 16:30 Vác - 17:30 Esztergom

Aki érintett a dologban, annak remélem minden megfelel, vagy ha nem akkor írjon véleményt!

Üdv!

1 komment

Motor kiállítás 2010, Budapest

Koeman 2010.03.09. 22:56

Idén 2010 március 19-21-ig kerül megrendezésre a Budapest motorfesztivál a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban (Budapest, X. Albertirsai út 10.).

 Nyitvatartás:

március 19-20   10:00-19:00

március 21        10:00-18:00

Eddig bejelentkezett kiállítók:

Honda, Suzuki, BMW, Yamaha, Aprilia, Motoguzzi, Gilera, Piaggio, Vespa, Kawasaki, Harley Davidson, Buell, Ducati, Derbi, KTM

 

Csapatunk is tervezi, hogy közösen fellátogat a rendezvényre. A pontos időpont még egyeztetés alatt van.

 

 

1 komment

Első túránk 2010-ben!

Koeman 2010.03.07. 16:13

Megvan 2010 első tervezett, szezonnyitó túránknak a előzetes tervezete.

Szemi küldte nekünk, hogy megfelel e mindenkinek. Az első túrát mindenképpen "közelebb" terveztük, mert a szezon elején a motorosoknak újra össze kell szokniuk a motorjaikkal, illetve a csapat tagjainak is össze kell csiszolódniuk a biztonságos és élvezhető túrázás érdekében.

Tehát a tervezett útvonal a következő:

 

 

 

 

 

 

 

 

             

Tervezett túra útvonal!
AEsztergomEBalassagyarmatIGalyatető MSzarvasgedeQKeszegUZebegény
BPárkány, SzlovákiaFSzécsényJKékestetőNSzirákRNőtincsVSzob
CLetkés   GHollokőKGyöngyös OVanyarcSSzendehelyW Esztergom
DVámosmikolaHPásztóLApcPNézsaTVerőce  

 

A túra teljes hossza kb 310km.

Várom a visszajelzéseket, hozzászólásokat a túrával kapcsolatban.

Üdv: Joci

3 komment

Meg vannak a motorok!

Koeman 2010.03.06. 10:49

Idén megvettük a motorokat!

A többesszám azért van, mert Attila (Márky), illetve én is (Joci) vettünk egy komoly gépet.

Így mindkettőnknek lett egy 2007-es 1250-es Banditja. Attiláé bordó, enyém fekete színű.

A csapatban így már 3 Bandit van, kék, bordó, fekete.

Az eddig megtett kb 300km alatt nagyon jó választásnak bizonyúlt. Mindig biztosan megy, úgy viselkedik, ahogyan én akarom, nagyon kezes gép.

Íme két kép a motorokról és rólunk!

Szólj hozzá!

Így indult!

Koeman 2010.02.11. 17:23

A tavalyi évben egy motorozást kedvelő ismerős felvetette, hogy mi lenne ha motorral mennénk le a Balatonhoz.

Mivel nem volt motorunk, így bérelni kellett motorokat, illetve mindenekelőtt le kellett tennem a jogosítványt, mivel nem volt még. A jogosítványom meglett mindössze 6 hét alatt, és a túra előtt két nappal kiváltott ideiglenes jogosítvánnyal elmentem a bérelt motorért, ami egy 2005-ös Suzuki gsx750f volt. Attila (aki az apósom) egy Suzuki 650-es V-Strom-ot bérelt.

Pénteken a reggeli találkozásnál még két motoros jelent meg, négy emberrel. Így összesen 4 motorral, 7 emberrel vágunk neki a túrának. Ami számomra az első km-ket jelentette, illetve életem egyik meghatározó élményét.

A csapat tagjai voltak, illetve jelenleg is azok: Szemi, Anikó, Márky, Joci, Erika, Koxy, Csilla

 

Szólj hozzá!