Túrázunk, motorozunk!

Egy oldal, ami a barátságról és a motorozásról szól!!! Összeköti azokat az embereket, akiket először csak egy életforma, majd később a barátság is összeköt...

Alpesi túra képalbum

A csapat tagjai!

Új csapat tagunk!

Várható időjárás

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szemijoe: Sziasztok!!! Mindenkinek, aki olvas bennünket! Sajnos lassan jön a havas, jeges őszi-téli időszak... (2010.11.08. 14:00) Rövid bejegyzés.
  • Koeman: Remélem hamar eljön a jó idő és akkor mehetünk is :) (2010.05.17. 20:56) Régi barátságot élesztet fel egy közös motoros túra!
  • szemijoe: 1/2010-es túránk idejét annyiban pontosítanám, hogy többen jeleztétek, hogy az óriási tömeg, meg m... (2010.03.22. 18:16) AZ első túra pontosabban.
  • szemijoe: Az első menésünkkel kapcsolatban van egy hiba a tervezett térképen, ugyanis visszafelé nem Szob-ná... (2010.03.14. 09:45) Első túránk 2010-ben!
  • szemijoe: Sziasztok!! A közös emil-váltás alapján a motorkiállításra 2010.március 20-án mennénk, szombaton 1... (2010.03.14. 09:38) Motor kiállítás 2010, Budapest

Végre Kékes túra!!!

Koeman 2010.05.11. 18:04

Elsején megvolt a Kékes túránk!

Igaz, sajnos 4-en voltunk 3 motorral, illetve a kékesre én nem is jutottam el.

Elsején reggel Márky, Szemi, Anikó 9 körül indultak el Esztergomból a képen látható útvonalon.

 

Komárom - Esztergom - Párkány - Letkés - Ipolyvece - Szécsény - Hollokő - Pászó - Jobbágyi - Gyöngyös - Abasár - Mátrafüred - Kékestető - Mátraszentimre - Pásztó - Szirák - Balassagyarmat - Bernecebaráti - Salka - Esztergom - Komárom

Én mivel éjszakás voltam, így reggel nem tudtam velük elindulni, ezért utánnuk mentem.

Dél körül indultam, ha jól emlékszem. Gps feltöltve, indulás!

Nem tudtam pontosan hol találkozok majd velük, de mivel az útvonalat gondoltam tudom, így elindultam.

Nem is volt semmi probléma, az okos gps mondta merre menjek én meg haladtam szépen.

Megírtam nekik, hogy Verőcén találkozzunk, mert úgy számoltam, hogy ott találkozhatunk.

Semmi gond nem is volt, elértem szépen Verőcére, onnan hívtam őket merre vannak. Nah akkor még csak a Kékestetőn voltak. Szemivel megbeszéltem, hogy Szirákon találkozunk, mert az kb. fél úton van köztünk.

Minden OK gondoltam! Gpsbe Szirák benne indulok. Gpsre hallgatva haladtam. Gps utolsó információja számomra menj egyenesen, azt nem hallottam (mivel nincsen Gps tartóm, így a kabátomban volt és a fülesét használtam), pontosan mennyit! Hát mentem. Lassan eltelt az az idő, hogy ár igencsak Szirákon kellett volna lennem. Gps semmit nem mond, az útvonalat nem tudtam, furcsa érzésem lett mikor beértem Balassagyarmatra!

Megálltam megnéztem a Gps-t és hát szépen halkan lemerült! Mint utólag kiderült Bercelen kellett volna elkanyarodnom Szirák felé, de hát én mentem egyenesen. Pár kedves és segítőkész rendőrtől sikerült megtudnom a visszavezető utat, így bár késéssel ugyan, de megérkeztem Szirák határára, ahol éppen szembe jöttek Szemiék.

Innentől együtt motoroztunk (én ismét Ballassagyarmat felé)!

Ez volt az én útvonalam:

 

Komárom - Iza - Letkés - Szob - Verőce - Galgaguta - Bercel - Mohora - Balasagyarmat - Mohora - Bercel - Vanyarc - Szirák - Vanyarc - Bercel - Magyarnándor - Balassagyarmat - Vámosmikola - Letkés - Esztergom - Lábatla - Komárom

Az egész túra szerintem nagyon jól sikerült. Az utakkal kapcsolatban csak annyit, hogy minden nagy-nagyon jó szakasz után jött egy nagyon-nagyon rossz szakasz Bercel környékén. Igen méretes lyukak voltak, amire figyelni kellett. Amúgy nagyon szép szakaszokon haladtunk.

Eléggé elfáradtam a nap végére, nem tudom a többiek hogy éreztek.

Márkynak, aki Komáromból indult a túra 474km volt. Szemiéknek Komárom - Esztergom, illetve Esztergom-Komárom távolsággal kevesebb.

Nekem az útvonal hossza 374km volt. Bár én nem álltam meg sehol sem csak Esztergomban hazafelé mikor elbúcsúztunk Szemiéktől.

Remélem hamarosan megint el tudunk menni egy túrára.

Pár kép még amit Szemitől kaptam:

Márky és Anikó Esztergomban

 

Szemi és Márky

 

 

Anikó, Szemi és Márky Kékestetőn

Márky, Szemi és Joci Balassagyarmaton

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://turazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr731992999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása