Túrázunk, motorozunk!

Egy oldal, ami a barátságról és a motorozásról szól!!! Összeköti azokat az embereket, akiket először csak egy életforma, majd később a barátság is összeköt...

Alpesi túra képalbum

A csapat tagjai!

Új csapat tagunk!

Várható időjárás

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • szemijoe: Sziasztok!!! Mindenkinek, aki olvas bennünket! Sajnos lassan jön a havas, jeges őszi-téli időszak... (2010.11.08. 14:00) Rövid bejegyzés.
  • Koeman: Remélem hamar eljön a jó idő és akkor mehetünk is :) (2010.05.17. 20:56) Régi barátságot élesztet fel egy közös motoros túra!
  • szemijoe: 1/2010-es túránk idejét annyiban pontosítanám, hogy többen jeleztétek, hogy az óriási tömeg, meg m... (2010.03.22. 18:16) AZ első túra pontosabban.
  • szemijoe: Az első menésünkkel kapcsolatban van egy hiba a tervezett térképen, ugyanis visszafelé nem Szob-ná... (2010.03.14. 09:45) Első túránk 2010-ben!
  • szemijoe: Sziasztok!! A közös emil-váltás alapján a motorkiállításra 2010.március 20-án mennénk, szombaton 1... (2010.03.14. 09:38) Motor kiállítás 2010, Budapest

A Suzuki Bandit!

Koeman 2010.03.17. 18:06

A Suzuki Bandit egy standard („sport-standard”) utcai motorkerékpár a Suzukitól.

A típust a következő modellekben gyártották:

  • GSF250 250cc hengerűrtartalmú motorral
  • GSF400 400cc hengerűrtartalmú motorral
  • GSF600N/GSF600S 599cc hengerűrtartalmú motorral(1995-2004 között gyártva)
  • GSF650N/GSF650S 656cc hengerűrtartalmú motorral(2005-től gyártva)
  • GSF750 748cc hengerűrtartalmú motorral(1996-1999 között gyártva)
  • GSF1200/GSF1200S 1157cc hengerűrtartalmú motorral(1996-tól gyártva)
  • GSF1250/GSF1250 ABS 1255cc hengerűrtartalmú motorral(2007-től gyártva)

Mindegyik változat motorja soros elrendezésű, 4-hengeres, 16-szelepes DOHC motor. A 600, 650, 750 és 1200 modellek a gyártó SACS (Suzuki Advanced Cooling System) rendszerét alkalmazzák, mely az olaj- és léghűtést kombinálja. A 600-as modell motorja azonos a Suzuki GSX-F 600 modell motorjával, amit újrahangoltak hogy a középső fordulatszám-tartományban nagyobb teljesítmény adjon le. Az 1200-as modell motorja ezzel szemben egy megnövelt hengerűrtartalmú GSX-R 1100 motor. A 250 és 400-as modellek vízhűtéssel rendelkeznek.

A 2007-es modellévre a Suzuki lecserélte a már korosnak számító, a GSX-R-ből fejlesztett motort, egy új, benzinbefecskendezéses, folyadékhűtéses motort vezetve be a régi helyett. Ennek köszönhetően mind a 650, mind az 1250-es modellek megfelelnek az euro-3 károsanyag-kibocsátási előírásoknak.

Az 'S' jelzésű modelleket gyárilag szélvédő fejidommal, és a 2000-es modellévtől kezdve kettős fényszóróval látják el. Az 'N' modell egy idomok nélküli naked bike, hagyományos fényszóróval.

A Bandit típusokat hagyományosan „huligán-motor”-nak tartják, alacsony áruknak, muscle bike-kinézetüknek és rendkívüli forgatónyomatékuknak köszönhetően (ez leginkább az 1200-as modellre vonatkozik). Mindazonáltal a gyártó az utóbbi időben történt változtatásainak köszönhetően a motorkerékpár egy modernebb, áramvonalasabb jelleget öltött, amely inkább a sport touring kategória irányába mozdítja el. Ennek ellenére az 1200-as továbbra is népszerű a stunt rider-ek (közönség előtt fellépő, a motorjukkal extrém figurákat bemutató pilóták) és az egykerekező-iskolák között.

J.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://turazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr731847640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása